Často kladené dotazy
Můžu dostat akční půjčku 100 000 Kč se splátkou 2 498 Kč?
Tuto akční půjčku nabízíme pouze novým klientům. Naši stávající klienti mohou využít jiných probíhajících akcí uvedených v sekci dokumenty.
Kolik si můžu půjčit?
Půjčíme vám od 10 000 Kč do 250 000 Kč s dobou splatnosti 3 - 48 měsíců.
Na co můžu půjčku použít?
Razdva půjčka je bezúčelový spotřebitelský úvěr, peníze tak můžete použít na cokoliv.
Je možné splátku odložit nebo zmrazit?
U půjčky se splatností 3 měsíce a více je možné využít jednoho odkladu splátky zdarma na základě doložení dokladu o neschopnosti uhradit splátku (viz znění smlouvy).
Dále lze také využít placený odklad splátek dle pravidel popsaných ve smlouvě.
Jaké doklady mám doložit a kam?
Povinným dokumentem je kopie občanského průkazu a dále také výpis z běžného účtu klienta. Více v dokumentu: Informace a doklady požadované od spotřebitele podle § 84 odstavec 1 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, v platném znění.
Proto, abyste si u nás mohli půjčit, je důležité vlastnit mobilní telefon, e-mail a bankovní účet.
Musím mít ručitele?
Nemusíte. K tomu, abyste u nás získali půjčku, není ručitel potřeba.
Jak rychle budu mít peníze na účtu?
Jestliže vlastníte účet vedený u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisenbank nebo Fio banky, bude požadovaná částka odeslána na váš učet do 12 minut od schválení žádosti, a to v pracovní dny mezi 8:00 a 20:00 hod.
Pokud vlastníte účet u jiné banky, převod trvá maximálně 2 pracovní dny.
Jak rychle se dozvím, že jsem půjčku dostal/a?
Rozhodnutí o schválení půjčky vám bude sděleno prostřednictvím SMS na váš mobilní telefon a e-mailem, a to v pracovní dny od 8:00 do 16:30 hod.
Online žádosti přijímáme 24 hodin denně.
Je možné získat více úvěrů současně?
Ano, při řádném splácení můžete po 4 měsících zažádat o další půjčku. Současně je možné mít až 3 aktivní smlouvy.
Co mám dělat, když nemůžu splátku uhradit v termínu?
V případě, že nejste schopni splatit úvěr v řádném termínu, lze dobu splacení úvěru prodloužit využitím neplaceného odkladu s doložením dokladu o neschopnosti uhradit splátku (viz znění smlouvy) nebo placeného odkladu.
Pokud vám tyto možnosti nevyhovují, kontaktujte nás na tel. čísle 800 800 646.
Jak a kde podepíšu smlouvu?
Smlouvu podepíšete online přímo v klientské zóně Razdva půjčky při dokončení žádosti o půjčku.
Na váš běžný účet vám odešleme 1 Kč s variabilním symbolem, který použijete jako kód k podpisu smlouvy. U následujících půjček budete pak moci využít k podpisu smlouvy sms kód.
Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?
Žadatel o půjčku nesmí být osoba mladší 18 let, musí mít stálý zdroj příjmu, který je mu vyplácen na bankovní účet (z tohoto účtu pak platí své výdaje), musí být občanem ČR a nesmí být v exekučním řízení a v insolvenci.
Před odesláním žádosti zvažte, zda jste schopni půjčku řádně splácet, a neohrozíte tak chod Vaší domácnosti.
Můžu smlouvu zrušit?
Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření. Rozhodnutí o odstoupení požadujeme v písemné formě zaslané na adresu PROFI CREDIT Czech, a. s., nábřeží Závodu míru 2739, 530 02 Pardubice nejpozději poslední den před vypršením lhůty.
Poskytnutou půjčku a smluvní úrok nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne odeslání odstoupení.
Jakým způsobem mi vyplatíte peníze? Jak budu splácet?
Používáme pouze bezhotovostní styk, peníze vám tudíž vyplatíme na bankovní účet. To platí i pro splácení - splátky se odesílají na účet uvedený ve smlouvě, proto doporučujeme zřízení inkasa.
Jsou u půjčky nějaké poplatky?
Sjednání i vedení půjčky je zcela zdarma, to samé platí i pro mimořádné splátky.
V případě prodlení ve splácení si můžeme účtovat účelně vynaložené náklady na vymáhání, smluvní pokutu a zákonný úrok z prodlení. Při využití předčasného splacení je poplatek dle zákona o spotřebitelském úvěru.
Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?
Ano, důležité je vždy uvést správný variabilní symbol, který je shodný s číslem smlouvy.
Kde zjistím variabilní symbol a číslo účtu, kam mám splátku posílat?
Číslo účtu, variabilní symbol i výši splátky naleznete ve smlouvě. Variabilní symbol je navíc vždy shodný s číslem smlouvy.
Co mám dělat, když nemám dostatek prostředků na zaplacení splátky?
Neprodleně nás kontaktujte na tel.: 800 800 646 nebo na e-mail info@razdvapujcka.cz.
Jak můžu zřídit placení inkasem?
Díky inkasu budete mít přehled o termínu vašich splátek. Zřídit si ho můžete ve své bance, nebo pomocí internetového bankovnictví. Inkaso proběhne automaticky a vždy včas.
O zavedení inkasa nás informujte zasláním kopie inkasního příkazu na info@razdvapujcka.cz.
Jak můžu změnit své osobní údaje?
Pokud si přejete změnit jakýkoliv osobní údaj, kontaktujte nás telefonicky na čísle 800 800 646 nebo využijte kontaktní formulář na www.razdvapujcka.cz.
Požádal/a jsem o odklad splátky prostřednictvím formuláře v klientské zóně. Co bude následovat?
Vyčkejte na odpověď, pracovníci Razdva půjčky vás budou kontaktovat s dalšími instrukcemi.
Jak si spočítám, jaká je výše RPSN?
Na začátku žádosti o půjčku si nastavujete parametry půjčky (částku a splatnost) na tzv. kalkulačce, jejíž součástí jsou i ostatní hodnoty včetně RPSN.
Po schválení půjčky naleznete RPSN ve smlouvě a po vyplacení peněz v oznámení o schválení úvěru.
Můžu si půjčit, když nejsem zaměstnán/a na HPP?
Ano, v případě, že doložíte jiný pravidelný příjem, jako je důchod, renta a jiné.
U které banky musím mít účet, abych mohl/a mít peníze na účtu do 12 minut od schválení?
Do 12 minut od schválení vyplácíme u následujících bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisenbank, Fio banka.
Kdy mohu očekávat, že bude moje žádost o půjčku vyřízena obratem?
V pracovních dnech v čase 8:00-16:30 hod.
Nejsem si jistý, jestli mám správně uhrazené splátky. Kde si mohu informace ověřit?
V případě, že si chcete ověřit informace ke splácení nebo máte jiný dotaz, použitejte buď kontaktní formulář v klientské zóně nebo kontaktujte naše Call centrum v pracovních dnech v 8:00–16:30 hod. na telefonním čísle 800 800 646, nebo nám napište na info@razdvapujcka.cz.
Při komunikaci prosím uvádějte číslo vaší úvěrové smlouvy/žádosti.
Za jak dlouho po doplacení poslední splátky bude moje smlouva ukončena?
Smlouvy ukončujeme 1x týdně – vždy v pondělí. O ukončení smlouvy vás vyrozumíme písemně, na vaši kontaktní adresu a zároveň vám pošleme notifikaci v mobilní aplikaci.